zondag 10 juli 2011

zomers kaartje









Met dit zomer hangler stamp kaartje kan de dag toch niet meer stuk, dit mooie papier is van MME blokje ,kant& bloemen hangertjes en een knoopje met flosdraad meer had dit kaartje niet nodig
Wens alle blogger hier nog fijn avond toe doeiiiiiiiiiii tanja

challenge;ptw anyting goes/...spoon full of sugar; sewing/...simon says;stiching/....cute card ;lace/.....abc yesterday = last stamp I baught/..stampevie and more; more than 3layers/.... totally gorjus; summer time

8 opmerkingen:

Willy's creations zei

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt...ze blijven leuk die Hanglar.

Groetjes,Willy

Riet zei

Wat een prachtige kaart Tanja.

Liefs Riet.

Unknown zei

Awww...Such a cute & Adorable card! Love the colors and the papers! That image is so sweet! Thanks for joining us at The ABC Challenge this week! Good Luck! Hugs & Sunshine!/Sari

marja zei

en wat een bjoetie van een jaartje tanja!!!!

gaat het met jou allemaal een beetje tanja ben je weer goed opgeknapt?

lieve gr. marja

Thuis bij Tjits zei

wat leuk dat je op mijn blog kwam kijken en van harte welkom als mijn nieuwe volger:)
ik kom ook even graag bij jou kijken, wat maak je prachtige kaarten!!
heerlijk om te doen, ik kom er op het moment helaas te weinig aan toe, vind teveel dingen leuk! ben nu bezig met een srapboek voor mijn nichtje te maken, ook zo leuk om te doen!

lieve groetjes, Tjits

Julie zei

So adorable! Thank you for joining us at Cute Card Thursday!

Julie

Scrappingann zei

Ik kwam jou tegen op de Blog van Angelique, waar we met vele bloggers meedoen aan haar Candy verloting. Wat mij zo leuk lijkt ben ik nu aan het doen, een ieder die gereageerd heeft bij Angelique ga ik bezoeken, bij een leuke c.q. mooie blog ga volger worden en hoop ik dat je een tegen bezoekje aan mijn blog brengt en misschien ook volger wilt worden.
Groetjes van Anja / Scrappingann

Janny's Cards Creations zei

Wat een lievertje erg leuk met die kleurtjes.
Groetjes Janny