woensdag 27 juli 2011














Zo met deze 1 kerstkaart van vele of eigenlijk is het geen kaart maar een Tag wil ik jullie laten zien wat ik zo af gelopen dag al doende mee was , plaatje had ik nog van vorig jaar in me kistje liggen en met roosjes stans blaadje van marianne creatble en dacht ook de ster en ook stukje papier van haar eronder met nog eigen gemaakt papier dat ook onder uit piept en de tag heb zelf ook gestampt met stempels en chalk inkt.De roosjes en wat fiber gaas ja kan even niet op naam komen haha.......en touw van vlas hier ooit eens op oude ambachts markt gekocht.De bestjes bij doea ding leuk zijn die moek ook hebben toen ik ze zag . Hoop ik dat het wat mag zijn ,voor mijn doen beste wel veel druk



challenge: woesimon says ;shape card......./ crafty creations ;kerst in juli...../ma simon says stamp ;anything goes...ma/cupcake ;sparkle../zo stampacutelchall; pocketl.../zo ribbon girl;aqua colleur.../coleur creat; kleuren







Ik geniet volop van jullie complimentjes en ook hoor ik graag kritiek want daar leer je toch alleen maar van


doeiiiiiiiiiiiiiiiii uit nu NAT zeeland TAnja

17 opmerkingen:

* Üla * zei

Super mooie en zeer sfeervolle tag, Tanja! Mooie kleurencombinatie en zeker erg leuk versierd.
groetjes Ula

José zei

Wat een mooie kerst tag Tanja, hele mooie kleuren en zeer sfeervole winterse embellies!
Groetjes van José

Trish zei

Wow, this is beautiful!

Christine zei

Gorgeous card. I love the beautiful shape. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog.
xoxo, Christine

Lori zei

Absolutely gorgeous! Love the vintage feel! Thanks for joining the Simon Says Stamp and Show Challenge!

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit...top...er is niets op aan te merken...haha..op naar de volgende kerstkaart..hihi

Groetjes,Willy

Janny's Cards Creations zei

De tag/kaart ziet er erg mooi uit. Hier geen regen maar ook geen zon.
Groetjes Janny

Nina zei

Ohlala, this card is so beautiful ♥ Love the picture, te colourcombo and the wonderful picture.

Great soloution at our "Hot Pockets" challenge to :)
Thanks for joining us at Stamptacular Sunday this week.
Hugs, Nina.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige creatie Tanja, super gaaf met heerlijke kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Donna zei

Your creation is absolutely amazing Tanja and so beautifully done for our shabby sparkle theme! Thank you so much for sharing with us at Cupcake this week :) Donna x

Laila zei

Wow, this is soo beautiful :o)Loves all the details.
Hugs Laila

remember my candy on http://blog.lolapigen.dk, ends in just a few hours..

Terry zei

Hai Tanja, dank je wel voor het meedoen met de DT van Simon Says Stamp and Show, ik vind je Tag echt geweldig hoor hele mooie kleurtjes en prachtig geworden hoor meis veel geluk. Veel liefs Terry xxx

Unknown zei

Hi Tanja! What a beautíful card! Just love the colors you have used and the lovely details! Thanks for joining us at The Cupcake Craft Challenge this week! Good Luck! Hugs & Sunshine!/Sari

Maarit at Violets Corner zei

This is so beautiful Tanja, love it!

Hugs
Maarit

Scrappingann zei

Hallo Tanja,
Zoals beloofd ben ik hier weer, wat een prachtig kaartje is dit geworden, super gedaan.
Groetjes van Anja / Scrappingann

Karen Howard zei

Wow, this is fabulous! Love the design, embellishments and papers you used! Hugs, Karen

P.S. If you have time to stop by, I'm giving away some blog candy!

majo zei

Wat een prachtige kaart Tanja. Enne ik zit niet op facebook. Weet niet hoe dat allemaal werkt. Groetjes Majo