donderdag 14 april 2011

hangler girl

Vorige week nog dit hangler kaartje gemaakt met sketch challenge van just magnolia/hangler met viooltjes papier eronder echt een lente bloemtje waar ik zelf erg gek op ben en ook potten in me tuin van heb gevuld het stip papier moet het wat rustig maken met streepje erbij en randje kant.Het papieren kant rondje van lieve blog vriendin gekregen en haar verwend met gehaakt bloemen.
De drie witte bloemetjes zijn van klei zelf gemaakt met erin druppel pearl lila
Challenge craft your days away ;strips en dots
Zo ga weer verder hier even op zieke bezoek en vanmiddag verder met de opdrachtjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiii tanja

9 opmerkingen:

Angelique zei

wat een schitterende kaart tanja! heerlijke kleuren heb je gebruikt!!

diana zei

hoi tanja,
wat een prachtig kaartje.
groetjes diana

Willy's creations zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Doreen zei

Such a pretty card.

Thanks for sharing with us at CYDA.xxx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een fleurig kaartje Tanja, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

WATT EEN PRACHTIGE KAART TANJA,LEUKE STEMPEL,MOOI PAPIER EN KLEUREN.

LIEFS RIET.

Nandia zei

Wat een mooie en leuke kaart Tanja.
Groetjes van Nandia

Siljo zei

Hoy Tanja
Leuk dat je volger van mij bent geworden!
Je maakt erg mooie kaarten.
Ik ben helemaal weg van old look
vintage .
Kaarten maak ik zelde maar ik vind het wel leuk ze te bekijken !
Fijne dag gewenst
Groetjes Joke

majo zei

Wat een mooie kaart weer tanja. Ben gek op die hanglars. Liefs Majo