zaterdag 7 augustus 2010

ooo my sweet cat





Met dit kaartje sluit ik mijn vakantie af we zijn er heerlijk paar weekjes uit geweest om de batterij weer op te laden ...... het is dit keer vintage kaartje geworden 1 van de vele voor me bestelling die ik net voor vakantie kreeg , het is in blauw tinten net zoals de blauw lucht bij zonnige wolkloze dagen haha........vond dit plaatje heel aandoenlijk en met de hydragene bloemen die nu volop in bloei staan der wel bij passen .


De challenge die ik er mee aan ga zijn: paper play recipe 3flowers, 1rib,1 charm/
dutch en dare anything goes/, craft your days ,favoriet things /, wild orchid, lace/
cup cake ,distressin/crafty angels something old en new, une old piece of lace en new flowers from the store/

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve woordjes op me blog ook commentaar kan ik hebben hoor hahadoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fijn weekend TAnja


17 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit nostalgische kaartje

majo zei

Hoi Tanja.
Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Wij ook kunnen we er weer tegen aan he!
Ik vind het een heel mooie kaart ,de kleur is ook mooi .
Leuk bedeltje. Groet Majo

Margreet zei

fijn dat je weer opgeladen bent na je vakantie.....dit is in ieder geval een prachtig nostalgisch kaartje
xxx Margreet

Julie M zei

Oh this is really pretty, Tanja - I love the image, the soft colours and distressing.

Thanks for joining us on PaperPlay this week.

Julie :o)

nicolet zei

Fijn dat je hebt genoten van je vakantie Tanja!!
Je kaartje is prachtig!
Groetjes Nicolet

jackiescrafts zei

A lovely vintage feel to your card the soft colours are lovely

Thanks for joining us for our first challenge at CYDA

Jackie x

Willy's creations zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemakt.

Groetjes,Willy

Crafting Joanne zei

This is lovely Tanja, love the soft distressing and vintage style.

Thank you for joining us for our first challenge over at CYDA.

Hugs

Joanne x

shik zei

this is really pretty!
shik

Tanja's Kaarten blog zei

hoi naamgenootje
heel mooi kaartje is het geworden hoor en fijn dat je batterij weer helemaal vol is hahaha

groetjes tanja

Faye zei

Wow, this is gorgeous. Thank you for playing at Cupcake. x

Deirdre zei

Beautiful - love the vintage look to it. Thanks so much for playing along with Paperplay this week. ♥

Anneke zei

Hoi Tanja,
wat een super mooi kaartje!
En zo leuk die bestempelde achtergrond :)
Groetjes Anneke

Nandia zei

Hallo Tanja
Prachtig kaartje heb je gemaakt!Fijn dat je een leuke vakantie heb gehad, zijn jullie nog wezen varen.
groetjes van Nandia

Emma zei

So beautiful and pretty.
Thanks for joining us at CYDA and good luck.
Hugs Emma x
www.craftyemmasstore.co.uk

Sylvia zei

HOi Tanja,

O kijk wat een prachtige blog heb je :) schitterende creaties die erop staan. Heerlijk om te zien.

De pons die ik heb gebruikt voor de bloemetjes zijn van groot, middel en klein Daisy van EK. Het is een zusje of broertje van de retro pons en hebben twee keer een blauwe kleur en de kleinste een grijze. Wel een hele aanschaf, ;) dan heb je ook wat he.

Hugs
Sylvia

Mel X zei

Aww wow truly beautiful. I love your vintage style.

Thanks for joining us at CYDA for our first challenge and good luck. I hope you come back and see us again next time.

Mel X