vrijdag 13 augustus 2010

girls friendship







Zag dit plaatje en wist gelijk hoe ik het ging aan kleden scrap velletje had ik nog liggen en past er prachtig bij ,gestempeld achtergrondje is magnolia script gekocht bij hobbyidee te breda, martha pons rand komt daar ook van ,knoopje van markt wat scrapfloss en bloemetjes het bedeltje had ik gewonne bij ellen der bloggie met nog boel andere mooi dingen.

Ze ga met challenge mee doen namelijk paper sunday\ metal....... cup cake /lace..........
wild orchide 'one for the girls....... abc challenge A /august zomers

12 opmerkingen:

Willy's creations zei

Wat een plaatje...schitterend...leuk de tasje hangertje...maakt het helemaal compleet...ga binnenkort naar Breda...ga ik ook even kijken naar die hobbywinkel...als ik hem kan vinden daar...lol.

Groetjes,Willy

Margreet zei

Heel mooi kaartje Tanja.....leuke spulletjes heb je bij Hobbyidee gekocht.....ik woon er redelijk in de buurt, maar kom er eigenlijk nooit........fijn weekend!
xxx Margreet

Liza zei

A stunning vintage card. Thanks for joining us this week at CCC.

Liza x

nicolet zei

Ziet er prachtig uit Tanja!
Groetjes Nicolet

Lia zei

moie kaartje tanja
groetjes Lia

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tanja,zo lief plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.

José zei

Wat een prachtige vintage kaart Tanja! Heel mooi afgewerkt met mooie details, tasje is erg leuk zo.
Groetjes van José

Pam S. zei

Beautiful creation! love the vintage in pink!
Pam Going Postal

majo zei

Hoi Tanja.
Wat een schatje zooo lieve kleurtjes .
En prachtig gemaakt. Groetjes Majo

Crystal zei

So adorable, love the little charm! Thanks for playing with us at Paper Sundaes :)

English style zei

Wat een schitterende kaarten maak jij Tanja!
Dat doe ik je niet na zeg, supermooi !
dat spiegelbeeld onder de foto's doe ik door mijn bericht in Windows live writer te schrijven, en daar kun je bij een zijbalk reflectie aan klikken, en dan komt er een spiegelbeeldje onder
Succes gewenst!
Groetjes Yvonne

Marijke van Ooijen zei

Hay Tanja,

Wat een schattige en lieve kart heb je gemaakt.
Echt nostalgisch en romantisch...

Liefs,
Marijke